
El alcalde de Vigo, Caballero, confirmó que el acendido del árbol gigante de la Porta do Sol y del conjunto de la iluminación navideña de la ciudad se realizará este sábado. “O vindeiro sábado día 15 imos facer o acendido do Nadal da árbore xigante da Porta do Sol e do conxunto da iluminación da cidade de Vigo”, señaló, marcando el inicio oficial de la temporada: “arranca o Nadal neste planeta”.
El regidor explicó que el equipo municipal está atento a la meteorología. “Estamos a facer seguimento” de las posibilidades de lluvia y detalló que el evento será “arredor das 8 da tarde, pero a hora exacta vouna dicir o venres, o día anterior, para buscar o momento de menos chuvia na contorna das 8 da tarde”.
Ante la previsión de lluvias, Caballero lanzó un mensaje a los vecinos: “levaremos paraugas de cores para facer xogo coas luces do Nadal de Vigo. Imos facer un acendido magnífico e espléndido”. La invitación es clara: disfrutar de la magia navideña sin que la lluvia arruine la ilusión, con un toque de color y luz que promete llenar de alegría las calles de la ciudad.








